404

Hiba az oldal nem Található!

Vagy helytelenül írta be az URL-t vagy az oldalt eltávolították.

Visszatérhet a kezdőoldalra

Visszatérhet az előző oldalra.

Verdi: A Trubadúr

közvetítés időpontja: 2015. 10. 03.

  • Rendező: Sir David McVicar
  • Fővilágosító: Marco Armiliato
  • Koreográfus: Leah Hausman
  • Díszlet: Charles Edwards
  • Jelmez: Brigitte Reiffenstuel
  • Fővilágosító: Jennifer Tipton min
  • Szereplők: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Dimitri Hvorostovsky

Napjaink egyik legkeresettebb szopránja 2002 óta lép fel a New York-i Metropolitanben. Anna Netrebko volt már Júlia, Lammermoori Lucia, a Don Pasquale Norinája, valamint három egymást követő esztendő évadnyitó előadásában is szerepelt Boleyn Annaként, Tatjánaként, illetve Adinaként. Most régóta várt szerepben lesz látható és hallható: az életét a cigány trubadúr szerelméért feláldozó Verdi-hősnőként, Leonoraként. A balsorsú Manrico szerepét az a Yonghoon Lee alakítja, aki 2010-ben debütált a Metben, egy másik Verdi-opera, a Don Carlos címszerepében. A dél-korai tenor elképesztő hangi adottságait a harmadik felvonás végi, magas C-vel koronázott sikerszámban is megcsodálhatjuk. Ellenfelét, Luna grófot Netrebko régi partnere, a szintén orosz, fantasztikus bariton hangjáról ismert Dmitrij Hvorosztovszkij kelti életre, akit dalesten is hallhatunk a Müpa 2015/16-os évadában. Az operatörténet talán legnagyobb mezzoszoprán szerepét, Azucenát Dolora Zajick alakítja, aki napjaink egyik legjobb Verdi-énekese, és éppen a homályos múltú, titokzatos cigány asszony szerepének köszönheti világkarrierjét. 
A közönséget bravúrszámokkal, nagy kórusokkal és hátborzongató drámai csúcspontokkal lenyűgöző operát, amelynek előadása Caruso szerint a világ négy legjobb énekesét igényli, a gazdag operarendezői munkásságáért lovaggá ütött David McVicar rendezte, Francisco Goya világa által megihletve. A karmester Marco Armiliato, akiért a világ legjobb operaházai versengenek.

Jegyfoglalás:

2015. 10. 03
18:55.
  Foglaljon Online

Verdi: Otello

közvetítés időpontja: 2015. 10. 17.

  • Rendező: Bartlett Sher
  • Fővilágosító: Yannick Nézet-Séguin
  • Díszlet: Es Devlin
  • Jelmez: Catherine Zuber
  • Fővilágosító: Donald Holder min
  • Szereplők: Szonja Joncseva, Aleksandrs Antonenko, Željko Lučić

„Napjaink egyik legeredetibb és legizgalmasabb rendezője, nemcsak az amerikai színházi világban, hanem a nemzetközi opera színtéren is”, írta Bartlett Sherről a New York Times. A fantasztikus előadásokat színpadra állító rendező több mint húsz Shakespeare-drámát rendezett, nem egyet többször is, kiválóan ismeri tehát az angol drámaíró világát, így azt a tragédiát is, amelyet Giuseppe Verdi dolgozott fel nem kevésbé zseniálisan. Sher késő 19. századi, risorgimento stílusban vitte színre Verdi abban az időben keletkezett mesterművét, hangsúlyozva annak pszichológiai oldalát. Miként lehetséges, hogy kipattanjon a féltékenység szikrája, és mindent elpuszító tűzvészként tomboljon? Milyen stádiumokon keresztül jut el Otello odáig, hogy megöli a számára legkedvesebb nőt, a tiszta, ártatlan és őszintén ragaszkodó Desdemonát? 
A látványos kórustablóval nyitó viharjelenettől az intim hálószobai kettősig ívelő-szűkülő történet címszereplőjét, a gyilkosságba kergetett mórt a milánói Scalában és a londoni Covent Gardenben is ünnepelt lett tenor, Aleksandrs Antonenko alakítja. Angyali tisztaságú felesége szerepében egy új szopránsztárt láthatunk, Szonja Joncsevát, aki nemcsak külseje, hanem hangja miatt is tökéletes választás a romantika e tipikus nőalakjára. A sátáni terveit fondorlatosan kitervelő és azokat mérnöki pontossággal végrehajtó Jagót a szerb bariton, az eddig több mint húsz Verdi-főhőst életre keltő Željko Lučić játssza. Az előadást a New York-i operaházban 2009 óta évente rendszeresen fellépő kanadai sztárdirigens, Yannick Nézet-Séguin vezényli.

Jegyfoglalás:

2015. 10. 17
18:55.
  Foglaljon Online

Wagner: Tannhäuser

közvetítés időpontja: 2015. 10. 31.

  • Rendező: Otto Schenk
  • Fővilágosító: James Levine
  • Koreográfus: Norbert Vesak
  • Díszlet: Günther Schneider-Siemssen
  • Jelmez: Patricia Zipprodt
  • Fővilágosító: Gil Wechsler min
  • Szereplők: Eva-Maria Westbroek, Michelle DeYoung, Johan Botha, Peter Mattei, Günther Groissböck

Richard Wagner remekműve bő egy évtized után látható újra a Metropolitan Operában. A New York-i dalszínház és zeneigazgatója, James Levine kapcsolata egyedülálló a Met majd' száznegyven éves történetében, de alighanem világviszonylatban is: a hetvenkét esztendős dirigens 1971-es debütálása óta majdnem kilencven operát vezényelt itt, mintegy kétezerötszáz előadáson. A Tannhäuser emberpróbáló címszerepét korunk egyik vezető Wagner-tenorja, Johan Botha formálja meg. A Bécsi Állami Opera kamaraénekesi címét is viselő, s a Bayreuthi Ünnepi Játékokat is megjárt dél-afrikai művész nem először lép fel a Metropolitanben, és rendre a legnagyobb karmesterekkel dolgozik együtt, immár majdnem három évtizede. Az Erzsébetet éneklő szoprán, Eva-Maria Westbroek 2011-ben debütált a New York-i operaházban, éppen egy másik Wagner-hősnővel, A walkür Sieglindéjével. A néhány évvel ezelőtti Parsifalban aratott szenzációs sikere után lép fel újra Peter Mattei, ezúttal a Dal az esthajnalcsillaghoz című híres áriát is éneklő Wolfram szerepében. A szerelem istennőjét, Vénuszt megformáló Michelle DeYoung, aki 1992 óta szerepel a Metropolitanben, szintén elismert Wagner-énekes, de sokszínű repertoárján egy Bartók-szerep, A kékszakállú herceg várának Juditja is szerepel.

 

 

 

Jegyfoglalás:

2015. 10. 31
17:00.
  Foglaljon Online

Berg: Lulu

közvetítés időpontja: 2015. 11. 21.

  • Rendező: William Kentridge, Luc De Wit
  • Fővilágosító: James Levine
  • Díszlet: Sabine Theunissen
  • Jelmez: Greta Goiris
  • Fővilágosító: Urs Schönebaum min
  • Szereplők: Marlis Petersen, Susan Graham, Daniel Brenna, Johan Reuter

Alban Berg utolsó, befejezetlenül maradt operája, a Lulu egyike azoknak a műveknek - például Richard Strauss Saloméja, Bartók Csodálatos mandarinja és Stravinsky Tavaszi áldozata mellett -, amelyek a 20. század első évtizedeiben, bemutatójukon világraszóló botrányt keltettek témájukkal és feldolgozásmódjukkal, ma azonban megkérdőjelezhetetlen remekműveknek számítanak. A Metropolitan Opera új produkciójának rendezője, William Kentridge elsősorban a saját maga által készített rajzokat, nyomatokat felhasználó, izgalmas animációs filmjeivel lett világhírű - ez a technika természetesen ebben az egyéni látásmódú színrevitelben is meghatározó szerepet kap. 
A művet uraló végzet asszonya, az életeket, köztük a sajátját is tönkretevő Lulu univerzális, sokarcú személyiség, aki minden területen hódít. Tökéletesen illik erre a szerepre Marlis Petersen, aki hat rangos zongoraversenyt nyert meg, mielőtt az éneklés mellett döntött. Ma világszerte őt tartják Lulu egyik leghitelesebb és legjobb megformálójának, de a többi szereplő is az élvonalba tartozik. Susan Graham a New York-i dalszínház egyi vezető mezzoszopránja, Daniel Brenna pedig az elmúlt években egyaránt meghódította a milánói Scala, a Bajor Állami Opera és a Salzburgi Operaház közönségét, s ő énekelte a Kocsis Zoltán vezényletével előadott Schönberg-opera, a Mózes és Áron egyik címszerepét 2009-ben Miskolcon, majd 2010-ben a Művészetek Palotájában. A dán Johan Reuter ma az egyik legkeresettebb énekes, aki az operarepertoár szinte valamennyi jelentős baritonszerepét elénekelte, a produkció karmestere pedig a legendás James Levine, aki rekorderként több mint negyven éve a világ egyik legjobb dalszínháza, a Metropolitan zeneigazgatója.

Jegyfoglalás:

2015. 11. 21
18:30.
  Foglaljon Online

Mozart: A varázsfuvola - felvételről, eredeti nyelven, felirat nélkül

közvetítés időpontja: 2015. 12. 12.

  • Rendező: Fischer Iván
  • Fővilágosító: Fischer Iván
  • Szövegíró: Halasi Zoltán
  • Díszlet: Balla Margit
  • Jelmez: Szakács Györgyi
  • Fővilágosító: Bányai Tamás min
  • Szereplők: Andreas Bauer, Mandy Fredrich, Nuria Rial, Stanislas de Barbeyrac, Hanno Müller-Brachmann, Norma Nahoun
  • Dramaturg: Veress Anna
  • Libretto: Emanuel Schikaneder

"A zenei produkció egészen különleges volt. Fischer Iván vezetésével az elmúlt harminc évben a Budapesti Fesztiválzenekar a nemzetközi zenei élet egyik legelismertebb szereplőjévé vált. Ezt bizonyítja a vasárnapi ruganyos, ragyogó és áttetsző Figaro- előadás is" írtja a New York Times hasábjain Anthony Tommasini kritikus a BFZ 2013-as New York-i Figaro-előadásáról. A lap szerint a Figaro - csakúgy, mint két évvel korábban a Don Giovanni - "a New York-i operaszezon fénypontja volt". Az 1990-es évek elején A varázsfuvola szcenírozott előadása volt az első operaprodukciója az akkor kevéssel intézményesülése előtt álló Budapesti Fesztiválzenekarnak. A három Da Ponte-opera nagy nemzetközi sikert arató előadása után Fischer Iván és zenekara ismét műsorra tűzi Mozart utolsó színpadi művét. 
A varázsfuvola keletkezésének történetéről és a bemutató időszakáról viszonylag sokat tudunk, és nem is akárkitől: magától Mozarttól, aki 1791 őszén szeretetteljes leveleket írt a betegségeit Badenben kúráló feleségének, Constanzénak. E levelek egyikéből értesülünk például arról, hogyan tréfálta meg az egyik előadáson a Papageno szerepét alakító Emmanuel Schikanedert, (aki a mű szövegét is írta, és aki a bemutató helyszínéül szolgáló Theater auf der Wieden igazgatója is volt). Egy másik levélből kiderül, milyen elismeréssel szólt a műről Antonio Salieri, akit Mozart a bájos Cavalieri kisasszonnyal együtt meghívott az egyik első előadásra. Az 1791. szeptember 30-i bemutató idején már nem sok volt hátra Mozart életéből. Már nem tudhatta, hogy a következő években a német színházak százas szériákat játszanak majd művéből, és hogy a Varázsfuvola már a kortársak számára is számos értelmezési lehetőséget vet fel.

Jegyfoglalás:

2015. 12. 12
18:55.
  Foglaljon Online

Bizet: Gyöngyhalászok

közvetítés időpontja: 2016. 01. 16.

  • Rendező: Penny Woolcock
  • Fővilágosító: Gianandrea Noseda
  • Díszlet: Dick Bird
  • Jelmez: Kevin Pollard
  • Fővilágosító: Jen Schriever min
  • Szereplők: Diana Damrau, Matthew Polenzani, Mariusz Kwiecień, Nicolas Testé

Georges Bizet egyetlen művének köszönheti a halhatatlanságot. Ezt a sikert azonban már nem érhette meg, nyomasztották a Carmen lesújtó kritikái, pár hónappal annak bemutatója és két szívroham után, mindössze harminchat esztendősen elhunyt. Halálakor szimfonikus szerzőként tartották számon, aki úgymond belekontárkodott az opera műfajba. A Carmen mellett számos színpadi művet írt, első, egyéni hangú operája a Gyöngyhalászok. Bár a premier után a Figaro kritikusa úgy gúnyolódott, hogy „a szövegben nincs halász, a zenében pedig nincsensek gyöngyök”, az igazi szaktekintély Berlioz más véleményen volt: „Figyelemre méltóan sok benne a szép és kifejező részlet, amely csupa tűz és gazdag kolorit.”
Bizet testi-lelki vágyról szóló, távol-keleti témájú káprázatos operája száz év után tér vissza a Metropolitan Opera színpadára. A főszereplő Leilát, a gyönyörű hindu papnőt a Met egyik sztárja, Diana Damrau alakítja - a világhírű szopránt 2016 májusában személyesen is üdvözölhetjük a Müpa Belcanto-gáláján, amelyen férjével, a Gyöngyhalászokban Nurabadot megformáló Nicolas Testével lép fel. A kegyeiért versengő, de egymásnak barátságot fogadott két halász szerepében a New York-i operaházban már eddig is számos főszerepet alakított Matthew Polenzanit és a bámulatos nemzetközi karriert befutott lengyel csodabaritont, Mariusz Kwiecieńt láthatjuk - ők szólaltatják meg az opera egyik slágerét, a Au fond du temple saint kezdetű duettet. Penny Woolcock rendezése úgy dolgozza fel szerelem, árulás és bosszú örök témáit, hogy a Met színpadán lenyűgöző látványvilággal kapcsolja hozzá a tengert mint szimbólumot. Az Angol Nemzeti Operával közösen jegyzett produkciót a koncert- és operarepertoár számos elfeledett művét „felszínre hozó” olasz dirigens, Gianandrea Noseda vezényli.

Jegyfoglalás:

2016. 01. 16
18:55.
  Foglaljon Online

Puccini: Turandot

közvetítés időpontja: 2016. 01. 30.

  • Rendező: Franco Zeffirelli
  • Fővilágosító: Paolo Carignani
  • Koreográfus: Chiang Ching
  • Díszlet: Franco Zeffirelli
  • Jelmez: Dada Saligeri, Anna Anni
  • Fővilágosító: Gil Wechsler min
  • Szereplők: Nina Stemme, Anita Hartig, Marco Berti, Alekszander Cimbaljuk

„Puccini valóban reátalált a zenedrámaírás legfőbb titkára. […] Ennek a titoknak a kulcsa az a pszichológiai kérdés, hogy mennyit lehet adagolni a muzsikából, drámából és a színpadból, hogy zavartalan kielégülési érzések jöjjenek létre a néző-hallgatóban? […] Mindenekelőtt nem szabad sokat adagolni egyikből sem és nem szabad keveset” - írta Csáth Géza a Nyugatban. Puccini tökéletesen ráérzett erre az arányra, s ennek köszönhetően operái a legjátszottabbak közé tartoznak világszerte. Csáth szavaival ma is elmondható a zeneszerzőről: a közönség akarja őt. Ezt az igényt elégíti ki a Metropolitan Opera azzal, hogy a HD-közvetítések révén tízezrekhez eljutó előadások közé három Puccini-művet is beválasztott ebben az évadban.
Franco Zeffirelli lenyűgözően látványos rendezésében ezúttal svéd drámai szoprán alakítja a mesebeli Kína büszke hercegnőjének szerepét. Érdekesség, hogy Nina Stemme az egyik legnagyobb Wagner-énekes napjainkban, Puccini-hősnőit azonban csak viszonylag későn, néhány éve vette fel repertoárjára. A rébusz megfejtésére élete kockáztatásával vállalkozó ismeretlen herceget az a Marco Berti formálja meg, aki ezt a szerepet 2012-ben már nagy sikerrel alakította a New York-i dalszínházban. A hercegbe az öngyilkosságig szerelmes rabszolgalány, Liù szerepében a Metropolitan fantasztikus karriert befutott román énekese, Anita Hartig lép fel, a herceg apját, Timurt pedig a nagyszerű ukrán basszus, Aleksandr Tsymbalyuk kelti életre. 
A karmester a Puccini-idiómát anyanyelvi szinten beszélő Paolo Carignani lesz. A muzsikus eddig csupán kis számú előadásokat vezényelt, ezek azonban referencia értékűek.

Jegyfoglalás:

2016. 01. 30
18:55.
  Foglaljon Online

Puccini: Manon Lescaut

közvetítés időpontja: 2016. 03. 05.

  • Rendező: Sir Richard Eyre
  • Fővilágosító: Fabio Luisi
  • Koreográfus: Sara Erde
  • Díszlet: Rob Howell
  • Jelmez: Fotini Dimou
  • Fővilágosító: Peter Mumford min
  • Szereplők: Kristine Opolais, Jonas Kaufmann, Massimo Cavalletti, Brindley Sherratt

Puccini első sikeres operája gyorsan pergő cselekményével ejti rabul a nézőket. Vérbeli operaszerző alkotása, amelyben drámai fordulatok, hirtelen hangulatváltozások, valamint szárnyaló és izzó szenvedély biztosítja a folyamatos feszültséget. A két főszereplő - énekesi-színészi tekintetben - valódi álompár: Jonas Jaufmann, napjaink vezető tenorja külsejének köszönhetően is hódító jelenség, partnere pedig a Lettországban született Kristine Opolais, aki Puccini-operák női főszerepeiben lett világhírű. Ő volt az, aki a Metropolitanben, miután elénekelte a Pillangókisasszony címszerepét, másnap beugrással vállalta a Bohémélet Mimijét.
A brit rendező, Richard Eyre a német megszállás alatti évek Franciaországába helyezi a Manon Lescaut cselekményét, az ambivalens erkölcsiséget és a szexuális motivációt hangsúlyozó stílus, a film noir szellemében. Mindezt olyan zseniálisan, olyan aprólékos kidolgozottsággal és következetességgel teszi, hogy a néző szinte elfelejti: egy 18. századi regény 19. századi végi adaptációját látja megelevenedni az operaszínpadon. A Baden-badeni Fesztivállal koprodukcióban készült előadás karmestere az operavilág két fellegvárában is vezető pozíciót betöltő Fabio Luisi: az olasz dirigens a Metropolitan Opera első karmestere, valamint a Zürichi Opera zeneigazgatója.

Jegyfoglalás:

2016. 03. 05
18:55.
  Foglaljon Online

Puccini: Pillangókisasszony

közvetítés időpontja: 2016. 04. 02.

  • Rendező: Anthony Minghella
  • Fővilágosító: Karel Mark Chichon
  • Koreográfus: Carolyn Choa
  • Díszlet: Michael Levine
  • Jelmez: Han Feng
  • Fővilágosító: Peter Mumford min
  • Szereplők: Kristine Opolais, Maria Zifchak, Roberto Alagna, Dwayne Croft

Giacomo Puccini az elsők között vásárolhatott magának automobilt; a sebesség azonban veszélyeket is rejtett magában: a zeneszerző 1903-ban olyan súlyos balesetet szenvedett, hogy lábadozása a Pillangókisasszony munkálataiban is visszavetette. Ráadásul a bemutató a következő évben csúfos bukás volt, s ezért a zeneszerző műve átdolgozására kényszerült. Azóta azonban ez is olyan sikereket arat, mint a két korábbi opera, a Bohémélet és a Tosca - elég csak Cso-cso-szán és Pinkerton bámulatosan felépített, az eksztázisig fokozódó, első felvonásbeli kettősére gondolnunk. 
A Metropolitan 2006 óta óriási sikerrel futó Pillangókisasszony-produkcióját annak a 2008-ban elhunyt Anthony Minghellának a személye is rendkívülivé teszi, aki Az angol beteg című film rendezőjeként lett világhírű és kapott Oscar-díjat. A címszerepet napjaink egyik vezető szopránja, a Puccini-szerepekben versenytárs nélküli Kristine Opolais alakítja, a Pillangókisasszony szívét összetörő Pinkerton tengerésztisztet pedig egy másik világsztár, Roberto Alagna formálja meg. A Suzuki szerepében látható Maria Zifchak a Metropolitan egyik rendszeresen foglalkoztatott mezzoszopránja, legendás előadások közreműködője, míg Sharplessként Dwayne Croftot üdvözölhetjük, aki a New York-i dalszínház huszonöt produkciójának több mint háromszáz előadásában remekelt már. A karmester a gibraltári születésű Karel Mark Chichon, akit felesége, Elīna Garanča oldalán a 2015-ös Budapesti Tavaszi Fesztivál közönsége is megismerhetett a Müpában.

Jegyfoglalás:

2016. 04. 02
18:55.
  Foglaljon Online

Donizetti: Roberto Devereux

közvetítés időpontja: 2016. 04. 16.

  • Rendező: Sir David McVicar
  • Fővilágosító: Maurizio Benini
  • Koreográfus: Leah Hausman
  • Díszlet: Sir David McVicar
  • Jelmez: Moritz Junge
  • Fővilágosító: Paule Constable min
  • Szereplők: Sondra Radvanovsky, Elīna Garanča, Matthew Polenzani, Mariusz Kwiecień

A Szerelmi bájital, a Don Pasquale és a Lammermoori Lucia című operákkal halhatatlanná vált Gaetano Donizetti három Tudor-kori témát feldolgozó színpadi művét csak rendkívül későn, a zeneszerző halála után száz évvel, a 20. század közepén fedezték fel újra. A nagyszerű amerikai szoprán, Sondra Radvanovsky egyetlen évad leforgása alatt alakította a főszereplő Tudor-királynőket: erre az egyedülálló teljesítményre több mint négy évtizede, a legendás Beverly Sills óta senki sem vállalkozott New Yorkban. Pedig már I. Erzsébet-szerepének eléneklése is előadóművészi bravúr - a Roberto Devereux zárójelenete az egyik leghatásosabb és legnehezebb a bel canto operák között. A címszerepet az a Matthew Polenzani alakítja, aki 1997-ben debütált a Metropolitanben, és azóta több mint húsz operában lépett fel, nemegyszer főszerepben. A gróf titkos szerelmét a lett világsztár mezzoszoprán, Elīna Garanča kelti életre, Nottingham herceget pedig a ragyogó karriert befutott lengyel bariton, a New York-i operaházban 1999-es debütálása óta rendszeresen fellépő Mariusz Kwiecien alakítja. 
A David McVicar rendezte Tudor-trilógia e nagyhatású darabját az elsősorban Donizetti-művek nagyszerű előadásával híressé vált olasz dirigens, Maurizio Benini vezényli.

Jegyfoglalás:

2016. 04. 16
18:55.
  Foglaljon Online

Strauss: Elektra

közvetítés időpontja: 2016. 04. 30.

  • Rendező: Patrice Chéreau
  • Fővilágosító: Esa-Pekka Salonen
  • Díszlet: Richard Peduzzi
  • Jelmez: Caroline de Vivaise
  • Fővilágosító: Dominique Bruguière min
  • Szereplők: Nina Stemme, Adrianne Pieczonka, Waltraud Meier, Eric Owens

„Az 1909-ben bemutatott Elektra két világ határán keletkezett: a nagy német romantikus opera és az ahhoz képest merőben újat hozó 20. századi operatörekvések közti senkiföldjén, emiatt is rendkívül izgalmas és felvillanyozó alkotás” - nyilatkozta az előadás dirigense, a londoni Philharmonia Zenekar első karmestere, a 20. századi és kortárs zene avatott előadójának számító, valamint a Los Angeles-i Filharmonikusok tiszteletbeli zeneigazgatója címet is viselő Esa-Pekka Salonen. A finn karmestert a nemzetközi hírű, számos rangos díjat elnyert zseniális rendező, a 2014-ben elhunyt Patrice Chéreau választotta a korábban Aix-en-Provence-ban és Milanóban is bemutatott produkció karmesteréül.
Nina Stemme, aki Strauss- és Wagner-hősnőkként felejthetetlen alakításokat nyújtott, egyike a címszerep megformálására legalkalmasabb énekeseknek. A Strauss-életmű legdöbbenetesebb teremtményét, Elektra félelmetes anyját, Klütaimnésztrát Waltraud Meier alakítja. Őt a kritika nem egyszer hasonlította a 20. század kultikus Wagner-énekesnőihez. Elektra zaklatott testvéreiként is fantasztikus színész-énekeseket láthatunk: Adrianne Pieczonka napjaink egyik keresett Wagner- és Strauss-előadója, az amerikai Eric Owens pedig nemcsak e két zeneszerző műveinek, hanem a 20. századi és kortárs operaszerepeknek is elhivatott tolmácsolója.

Jegyfoglalás:

2016. 04. 30
18:55.
  Foglaljon Online